نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1827
-
الف
+

تقدیر از هیئات فعال مذهبی مهاجرین افغانستان در تهران

همایش تقدیر از هیئت های فعال مذهبی مهاجرین افغانستانی در تهران برگزار شد.

به گزارش آی فیلم 2، در آستانه اربعین حسینی(ع)، همایش از عاشورا تا اربعین؛ پیام‌ها و پیامدها و همچنین در حاشیه آن، تقدیر از هیئات فعال مذهبی مهاجرین افغانستانی در تهران از سوی دفتر نمایندگی مرکز فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی تبیان در تهران با همکاری مجمع جهانی اهل بیت(ع) و سازمان تبلیغات جمهوری اسلامی ایران، با رعایت پروتکل‌های صحی در مجتمع شهدای انقلاب فرهنگی تهران(سرچشمه) برگزار گردید.

 تقدیر از هیئات فعال مذهبی مهاجرین

 در همایش تقدیر از هیئت های فعال مذهبی که عصر روز پنج شنبه ۱میزان(مهر) ۱۴۰۰ برابر برگزار شد از کارکردهای هیئت های مهاجرین افغانستانی که در ایام محرم برای خدمت و عزاداری در کنار برادران ایرانی خود انجام داده بود تقدیر شد.

 تقدیر از هیئات فعال مذهبی مهاجرین

 سخنرانان در این همایش هریک «سید عیسی حسینی مزاری» و «محمد علی معنیان» در راستای تحقق اهداف و آرمان اهل بیت تاکید کردند و از مردم برای برگزاری پرشکوه این مراسم‌ها قدردانی کردند.

تقدیر از هیئات فعال مذهبی مهاجریندر کنار سخنرانان، مداحان هریک «حاجی مرتضی طاهری» رییس هیئت مدیره خانه مداحان جمهوری اسلامی ایران و «علی اصغر طهماسی» مداح سرشناس مهاجر و عضو جامعه مداحان افغانستان نیز در این مراسم اشتراک داشتند.

تقدیر از هیئات فعال مذهبی مهاجرین

م ا 

نظر شما
ارسال نظر